torsdag 3 mars 2011

Det kliade

Råkade visst beställa lite från HM nyss. Hittade kläder till p-festen om ett par veckor. Sen slängde jag på lite klänningar och annat. Man måste ju vara ekonomisk! ;) Jag menar, frakten blir ju så dyr om man bara köper ett plagg! Så Tindra ska få sin favoritklänning i rosa också.

Sen ett par billiga klänningar och någon tröja till mig själv. Väldigt mycket färg, så vi får väl se hur det går :P Brukar mest vara grå och svart.. Möjligen grön. Men nu vart det rosa, rött och randigt! Spännande :P

Får se om jag kan hinna förbi det där stället på stan imorgon efter skolan.. Fick tips om en accessoar till min outfit som lär finnas där.
Ser fram emot den där festen, lär bli kul! Måste bara klura på hur göra med håret och så... Gå på personalmöte (på stan någerst) i papiljotter? Tja, varför inte? :P Men det är allt ni får veta än så länge om hur jag kommer se ut...


Inga kommentarer: