måndag 14 mars 2011

Måndag

Föreläsningen i eftermiddag vart inställd, inte mig emot! Blev basgruppsträff direkt efter lunch istället och sen åka hem med 14:07-bussen istället för 17:22 eller vad det hade blivit annars. Fick smita iväg från gruppen lite tidigt för att hinna med den bussen, men hellre det ändå än att behöva vänta en timme sen vi blivit klara på nästa buss. Så T slapp dagis ikväll och jag fick lov att åka till Hamn och hämta henne istället. Skönt för oss båda också med tanke på att hon ska på dagis 5:30 imorgon. Blir dagis då först eftersom fritids inte hunnit öppna.

Kollade mitt HM-konto idag och det såg bra ut, så jag bör få paketet imorgon! Där är nämligen kläder jag ska ha på onsdagens personalfest. Så får jag det inte imorgon så hinns det inte. Fick ju förra veckan, men den va för liten :S Så fick 2 större storlekar ivägskickat då, så någon av dem ska passa :) Himla snäll och trevlig kvinna i kundtjänsten där!
Sen har jag bett min far om hjälp att fixa håret, så får fixa det tillsammans imorgon kväll. Bara att hoppas då att det håller under natten. Ska rulla upp det på papiljotter, så jag har inte ens tänkt försöka att göra det själv. Bak lär det ju vara omöjligt :P

Inga kommentarer: