tisdag 8 mars 2011

Välplanerad

Då var det gjort! Skönt att vara ute i god tid med schemaönskemål. Har "överfört" skolschemat till mailen och skickat de dagar/tider jag inte kan jobba till han som lägger schemat på jobbet :) För resten av tiden där fram till i september, haha! Lär väl måsta skicka maj-önskningarna igen säkert, men nu har jag fått iväg det iaf. Sen i mitten/slutet på maj ska jag be att få bli flyttad till Skell istället. Drygt att pendla massa när det inte är någon skola. Eller ja, hemstudier är det ju då förstås. Tenta i början på juni någon gång. Men sista seminariet har vi den 20:e maj. Så får se till senast i början på april att cheferna är med på det så att jag inte står utan jobb i 1,5 vecka!

Och nu har jag även skickat en förfrågan via mina vårdkontakter. Måste försöka få intyg på mina utslag jag får om jag är för mycket kring salt på jobbet. Får jag det så lär jag slippa stå i kassan och därmed slippa saltet och utslagen :)

Inga kommentarer: