onsdag 9 mars 2011

God morgon

Helt otroligt. Igår hade jag omkring 360 ord i min PM. Nu har jag kommit över gränsen på 1200! Satt halva kvällen/natten igår och fixade och filade på det sista nu på morgonen. Jag är inte alls särskilt nöjd med den, men den är skriven iaf och den håller sig inom ramarna. Hade helst velat ha fler källor, men när ingen skriver om ämnet så blir det svårt. (Gäller vållande till annans död, men de senaste propositionerna gäller enbart grovt vållande till annans död.)

Igår blommade vårkänslorna upp. Jag tog på ett par sommarskor innan jag drog iväg på biblioteket för att läsa lite. Sitter i desamma nu :)

Hann också med att se The next three days igår, efter rekommendation av Fade. Hon hade rätt, den var bra! Det stör mig bara lite att man inte vet. Och den där jävla knappen alltså! Nåja..

Inga kommentarer: