måndag 28 mars 2011

Kortdag

Sitter på bussen och pustar ut efter en något hektisk förmiddag. Föreläsning i förmiddags, men den blev mycket kortare än avsatt tid. Satt dessutom under tiden och svarade på frågor inför nästa seminarium. Så det är för min del så gott som klart :)
Sen hade jag ingen större lust att vänta 5 timmar på att få börja jobba. Plus det att T kommer till mig idag, så hon skulle ha varit på dagis till 22 ungefär. Lite drygt det med tanke på att hon ändå har skola imorgon. Så efter en hel del ringande runt till alla tänkbara hittade jag till slut en jobbarkompis som kunde ta mina 3 timmar ikväll :) Skönt!
Nu kommer jag istället vara hemma innan 15 i eftermiddag. Så får köra ut till hamn och hämta T sen. Så får vi hem och städa och röja lite.

Hoppas sen att någon tar sig an mitt pass nästa vecka, som jag vill bli av med. Jag kan jobba då egentligen. Är bara det att eftersom busskortet går ut, så kostar det lika mycket att jobba det passet som jag tjänar på det.

Inga kommentarer: