lördag 26 januari 2008

Jobb, jobb, jobb...

Usch vad jobbigt det är ibland. Fast ändå lite kul. Också.
Var nån skotertävling uppe på Vitberget ikväll, så 21:15-22 hade jag fult med kunder.
Vilket gjorde att stängningen var klar 22:45, utan städning. Så imorn måste jag dit en kvart tidigare för att fixa det. Orkade bara inte ikväll.
Nu är jag dödstrött.

Och imorgon ska här renoveras! Eller.. Det är kanske att ta i. Men jag ska köpa spackel och lite annat. Ta lös listerna i vardagsrummet och spackla över hålen i väggarna. Tejpa tak och så kanske också. På söndag, om jag orkar ska det slipas. Beror lite på när jag får maskinen också. Sen ska det målas! :D Sandfärgat och chokladbrunt... Länge efterlängtat.
Kommer förmodligen glo på klockan hela dagen på jobbet. Bara vänta in slaget då jag får sluta jobba och köpa alla grejor.

Inga kommentarer: