söndag 27 januari 2008

Nu haglar det inlägg...

..som bomberna över Hiroshima och Nagasaki... när det nu var...
Fast här haglar det kanske ännu mer... men om ni tänker er i bredden eller..
..jag kanske borde bege mig till sängen. Egentligen. Fast. Egentligen haglar väl inte bomber heller. Mer likt hagelgevär att göra sånt. Men något historiskt ögonblick med det iblandat vet jag inte om.
Nu är vardagsrummet så klart jag kan göra det nu. Slipa mer kan jag ens inte göra före spacklet torkat. Så nu är jag klar tills jag får grejerna från pappa imorn.
Men innan dess mer jobb. Vill inte. Vill hem mig, som Tindra skulle ha sagt. Vill fixa klart ju.
Ska på Ainas och fika sen också. Med C. Återstår att se om hon ställer in eller upp... hoho. Nä. Nu. Sova.
Humorn på lägsta möjliga nivå. Då är det dags minsann.
Ojojoj... Så vackert man skriver i halvt sovande tillstånd. God natt.

Inga kommentarer: