torsdag 10 januari 2008

VC imorgon

Årets andra inlägg. Jag börjar få kläm på det här nu igen :P
Ska på VC imorgon bitti, för prickarna. Kliar var och varannan dag. Hoppas på nån salva eller något så det går över tills jag får göra pricktest, vilket jag också hoppas på. Får se vad sköterskan säger imorn. Vet inte om man måste till läkare för remiss till sjukhuset eller... ?
Sen ska vi på skolan i 20 min och redovisa vårt fina spel för läraren. Tycker synd om E som måste åka flera mil bara för det.
Tindra får följa på båda delarna, sen ska hon till farmor och farfar. Blir en ilsväng till Kåge innan jag börjar jobba. Fullspäckad dag med andra ord.
Måste dessutom försöka hinna köpa present till L efter jobbet. Får hoppas på Maxi för BH lär jag ju inte hinna på. Vet iallafall vad jag ska köpa.

Efter det blir det hem och städa. Hunden har börjat håra nå djävulskt. Hon låg inne i Tindras rum en timme eller så ikväll och där var nu fullt med tussar på golvet. Hon kan väl inte tappa vinterpälsen redan? Kanske förnyar den?
Nåja dammsugas måste här i vilket fall som. Och diskas. Och vikas tvätt. Och plockas leksaker. Inte mitt jobb, det sista, men vad gör man när hon vart på dagis dygnet runt. Bokstavligt talat.

Nu ska jag se nästa OTH. Äntligen! Så skönt att alla mina serier börjar komma igång igen nu. Så jag äntligen kan få sova ;P

Inga kommentarer: