torsdag 27 augusti 2009

Äntligen torsdag

Börjar vara gode less på att äta flytande nu. Drickyoghurt, fruktsoppa, kräm och mjukbröd är vad jag levt på i 2 dagar. Försökte tugga lite idag, men det gick inte än. Hoppas iaf kunna äta ordentligt imorgon. Blir tungt att jobba annars i 3 dagar.

Idag var det Tindras första dans också, som hon längtat! Men hon vart lite besviken på att de bara gjorde annat idag. "Andra roliga saker" berättade hon för syrran, så roligt var det nog ändå :) Verkade vara lite blandade åldrar på dem med, yngsta var väl kanske 3-4 år.
..Jag tänkte lite, speciellt då jag såg en av tjejerna där, undrar hur många av barnen som faktiskt valt dansen själva? Vissa såg ju lite motstridiga ut, även om de säkert också hade kul.
Jag hoppas iaf att jag aldrig blir en sådan förälder, som väljer åt barnen. Öppna tankar däremot, skapa möjligheter och ge dem alternativ. Det är något helt annat :)

Heh, redan på vägen hem så frågade T om när det skulle bli nästa gång.. Så nedräkningen började idag på 7 dagar.

Inga kommentarer: