torsdag 13 augusti 2009

Torsdag.

T ansåg att det var viktigare att prioritera packningen än städningen. Alltså ser hennes rum fortfarande ut som ett bombnedslag... Måste se till att hon röjer upp där imorgon. Då kan hon få sina nya leksakslådor också, så kanske det blir lite mer ordning! :)

Nu är vi så gott som färdigpackade iaf. Och jag är färdig... Tänkte eventuellt hinna plugga lite idag med, men så blir det inte.

Har även hunnit med att baka coca cola-bröd idag :D Riktigt gott!

Hämtade ut ett paket innan jobbet. Kurslitteratur. 2 böcker bara, men en räkning på drygt 1000:-. Som tur var så var ena boken skadad, den bok som jag får köpa betydligt billigare av Sofie's karl. Så slapp returfrakten på den med :) Den andra såg ut att vara ungefär lika underhållande (alltså, inte alls) som alla tidigare.. med skillnaden att den var 3ggr så tjock...



2 kommentarer:

Fejdan sa...

;)) Jo, absolut. Han spelar Playstation2. Jag tänkte att eftersom jag tankar film, och han bara kan säga en och jag bara: Jag fixar!, så går det ju såklart inte fram till honom att det egentligen kostar pengar. Så jag kör en liten "hoppas att han ska förstå värdet av pengar grej", och därför blir det köpspel. Hittills. Vet du om man kan chippa ett ps2?

Fejdan sa...

Tack, du är fantastisk! =)