lördag 29 augusti 2009

Lista

Snodd från MansonDust

Har du städat någonting idag?
-Nja, på jobbet bara.

Har du börjat planera julen än?
- Tja, beror väl på. Vet att dottern är med mig julafton hos min mor eller därikring.

Vad åt ni till middag idag?
- T fick middag på dagis. Jag kan inte tugga än så vispade ihop en pulversoppa med kycklingsmak.

Vad ska du göra i helgen?
- Jobba och mysa med T, äta godis :)

Vad är den godaste dryck du vet?
- Juice, eller te.

Vem drömde du senast någon romantisk dröm om?
- Minns inte.. J kanske ;)

Morgonpigg eller kvällspigg?
- Kvällspigg!

Vilken är din favoritmaträtt?
- Tacos, pizza och kycklinggryta.

Vad heter ditt/dina barn?
- Tindra

Sommar eller vinter?
- Båda.

Gillar du att vara ensam?
- Ibland.

Vad tycker du om tandläkaren?
- Livrädd är jag.

Hur ofta och hur länge sitter du vid datorn?
- Olika.

Icq eller msn?
- Msn.

Hur många barn har du/ni?
- 1

Vilken svensk dialekt tycker du är fulast?
- Skånska, grötigt och "danskt".

I vilka länder har du/ni varit i?
- Usa, Grekland, England, Norge, Finland, Danmark, Nederländerna, Bulgarien, Tyskland

Hur du några syskon?
- Snart 3

Har du ngt sommarhus/vinterhus?
- Nä.

Vilken frukt föredar du?
- Banan, mango

Hemma kväll eller utekväll?
- Hemma.

Vad heter du i förnamn?
- Marielle

Vad lyssnar du på för musik?
- Allt möjligt

Vilken tv serie kan du INTE missa ett enda avsnitt av?
- Ingen nu.

Favorit färg?
- Rosa och svart.

Hur många e ni i familjen?
- 2

Vad ska du ge barnet/barnen i julklapp?
- Några Puppy in my pocket är det enda jag vet. Brukar bli grejer för minst 2000:-.

Vad ser du fram emot?
- Skolan, på måndag.

Vad är det mest romantiska du varit med om?
- Den där myggiga dagen...

Vad har du för parfym?
- DKNY Be Delicious & Delicious Night, Beckham, Cacharel Amor amor, JLo Miami Glow, Ralph Lauren Cool, CK Secret Obsession, Nina Ricci, Paris Hilton Fairy Dust... Och ja, använder alla :P (Inte samtidigt dock)

Vilken pryl i ditt hem skulle du inte kunna vara utan?
- Datorn

Vad önskar DU dig i julklapp i år?
-Ingen aning alls.

Trivdes du i skolan?
- Till och från.

Om du fick välja vilket yrke som helst, vad skulle du vilja vara då?
- Något med jurist i grunden, så klart!

Har du husdjur (vad)?
- Nä.

Har du kastat något nån gång som du ångrar?
- Nä.

Hus vs. lägenhet?
- Lgh tills vidare.

Vad gör ni helst en lördag kväll?
- Film, chips & godis.

Vad är det finaste någon sagt till dig?

- Att jag är världens bästa mamma. (Japp, det säger nog alla barn ;))

Vad skulle du göra om du vann en massa pengar?
- Köpa ny lgh ev, flytta.

Festar du mycket?
- Nej.

Gillar du åska och blixtrar?
- Bryr mig inte.

Vilket djur skulle du vilja vara?
- Trivs bra som jag är.

Dricker du kaffe? i såfall vilken sort är favoriten?
- Ja, alla de svarta sorterna.

Är du kär?
- Kanske.

Vilken är den bästa födelsedagspresent du fått?
- Hmm... Syrrans körkort :P Är väl det som står ut mest iaf. Men jag fick ju "världens bästa present" av T förra året tror jag det var, en ros i kruka.

Vilken är din värsta present du har fått?
- Fula prydnader.

Hur ofta pratar du med din mamma?
- Dagligen/varannan dag.

Hur mår du under hösten? Blir du gladare eller lite deppig?
- Ingen skillnad.

Har du blivit utsatt för något brott?
- Ja.

Vilket är det mest omtyckta plagget i garderoben just nu?
- Min knallrosa kofta.

Vad är det elakaste du gjort mot din bästa vän?
-

Hur ser dina naglar ut?
- Söndriga.

Vad är det äckligaste du vet?
-

Har du fobi för sjukhuset?
- Nej.

Vad är det vackraste du vet?
-T

Vad är den äckligaste maten du vet?
- Geas blodpuddig (Tacka vet jag min egen!)

Vad lekte du helst när du var barn?
- Kurra gömma med dunk, eller Trollen som inte tålde sol. De enda jag minns så.

Vilken färg har du flest kläder i?
- Alla.

Hur gammal är du?
- 25



Inga kommentarer: