söndag 2 augusti 2009

Yran

Skönt att vara hemma efter en lång och trevlig helg.
Mötte upp en gammal klasskompis direkt jag kom till Östersund i onsdags. Han köpte av mig den ena biljetten och hjälpte mig till campingen och så :) Sen fortsatte vi festa lite med hans kompisar innan det blev dags att krypa in i tältet för natten.

Under torsdagen spenderades en del pengar på stan. Men väldigt lite med tanke på allt jag handlade :) Samt att jag kände att det var för varmt att ha hår när man ligger i tält. Så det rök :P

Tja, sen var det ju yran resten av helgen. Fick sällskap av E när Takida spelade, och efter hur det var på förra konserten så var jag ytterst tacksam för det :) Skönt att inte behöva oroa sig för att bli mosad, kvävd osv...

...Fortsättning följer -Filmpaus!

Inga kommentarer: