måndag 24 augusti 2009

Löning om 1h, 14 min.

Imorgon ska jag och T på stan för att shoppa danskläder till henne. Hon ville fara genast idag, men hon fick kika lite på kläder på datorn istället :) Försökte förklara bara att allt hon såg inte finns i affärerna här... Får se vad vi hittar imorgon.
Blir vanlig barndans nu till att börja med. Balett gick inte just nu, så det får bli nästa år.

Tandvärken har ju förflyttat sig till andra sidan munnen nu... Ny tid på onsdag, men då skulle den riktigt trasiga tanden rotfyllas :O Jag är livrädd! Iaf så har jag tagit Paracet (norska varianten på Alvedon) nu idag och då istället fått en grym huvudvärk. Om det beror på tabletterna eller något annat vet jag förstås inte, men jag är helst utan båda delarna, tandvärken och huvudvärken alltså.

Nu är det bara två böcker kvar att läsa för hela höstterminen! :D Yay! Har börjat på en av dem. Sen vore det ju smart att läsa alla igen. Dvs, de som jag inte redan läst 2-4 ggr :P Ska ju få köpa några böcker av Sofie's J också :)

Om jag känner mig rätt så lär det bli något åt mig imorgon med. Måste först bara kolla om jag hade någon ny mascara liggandes här hemma. Annars blir det åtminstone en sån. Den jag använder är värdelös och har dessutom redan börjat klumpa.

Inga kommentarer: