måndag 3 augusti 2009

Shoppa!

Nu har jag gått lös på hm.com. Tittade i katalogen med T innan det var dags att sova för henne, så lite har hon fått välja ut själv. Förklarade att hon inte kunde få allt hon ville, tror inte riktigt hon hade förstått att det kostar pengar :P Hittade även lite fina bäbiskläder till lillasyster :)
Lite över 2000:- landade det på nu. Men det går inte att logga in förrän om en halvtimme, så frågan är väl om det inte kanske hinner utökas innan dess.. :P
Men jag måste försöka hålla det nere ändå, har ju inte världens bästa ekonomi precis. Och vet inte än om det blir plugg i höst heller... Isf blir det en del böcker att köpa med. Tur man har faktura på hm, som går att dela upp om man så vill. Men beställer jag nu blir det iaf tidigast i september-oktober jag behöver betala första vändan. :D

1 kommentar:

Fejdan sa...

Men nu har jag läst massor, jag har ju följt hela tiden. Har jag missat eller missuppfattar jag? Ska du ha bebis? *helförvirrat jättenyfiken*

;)