tisdag 22 september 2009

Full rulle

Imorgon har jag en välförtjänt ledighet! Såå skönt!
Men det blir genast värre iom att jag då ska till tandläkaren. Ta bort den där tråden som vart lös nu i flera veckor sedan tanden drogs och mest troligt rotfylla min riktigt, riktigt trasiga tand. Ser inte fram emot det.

Sen hade jag tänkt försöka plugga resten av dagen. Har ändå en del att läsa ännu, trots att jag vart så väl förberedd. (Kan ju säga att jag med all säkerhet läst mest i klassen :P) Har 1-2 böcker kvar att läsa nu (för hela terminen) sen läsa om ett par, så jag riktigt kan :) (Vissa har jag redan läst 2-4 ggr...)
Tänkte även försöka skriva ihop lite anteckningar på datorn. Så det är lättare att läsa och mer kompakt. Eventuellt börja fila på en pärm till allt o pyssla lite med det... Kolla igenom vilka gamla papper jag ska ha kvar o så... Sen får J ta resten! :)

Något lugnare vecka nu. 10 dagars ledighet från jobb (måndag till onsdag veckan efter..). Känns mest bara skönt faktiskt, även om jag kan behöva jobba mer.

Film med J i söndags. Wicker Park. Ännu bättre än förra gången.. ;) Inte riktigt som alla andra heller. Och det är bara bra!

Nu har jag bara skola torsdag 14-17 och fredag 14-16 :D Underbart! Förutom att jag nu än en gång inte är hemma i tid till Tindras dans på torsdag. Tur hon har en morfar som kan hämta på dagis, ge middag och skjutsa till dansen då! :)

Inga kommentarer: