tisdag 29 september 2009

Stöld!

Fy fan vilka idioter det finns alltså!
For hemifrån 7:20. När jag kom hem 17.00 var brevlådan stulen!
Någon har alltså gått och tagit lådan, med järnstativ och betongklump som den satt fast i!
Och jag vet inte om jag skulle fått någon post idag heller, inga räkningar iaf.. tror jag då. Insåg just att jag väntar en från skolan...
Får ringa posten imorgon och kolla...

Nu har jag iaf en ny garderob som står ouppackad i vardagsrummet och väntar... Kul! Ska bli så fint så! I sovrummet alltså. Där den gamla vanliga garderobsväggen ska ut.

Annars har jag mest fixat med mat nu. Var och handlade för ungefär lika mycket som vi normalt äter upp på en halv månad... till middagen imorgon.. :O Blev väl liite mer än jag hade trott, men men. Ska iaf bjuda J på italienskt -fyrarätters! Efterrätten är färdig och resten så förberett som det kan bli dagen innan. (Alltså knappt alls.)

Inga kommentarer: