torsdag 10 september 2009

Sjuk

Fy fan vilken jävla förkylning man åkt på. Igår kändes det som jag skulle gråta hela tiden, så tätt var det i näsan/mot ögonen. Iförrgår satt det i halsen, som höll på att gå av kändes det som. Och som förutspått kom då hostan idag. Började vid 2-3 tiden inatt, så mycket sömn blev det inte. Upp 4:50 sen för att hinna med bussen till skolan.
Hostade så jag fick ont i både halsen, bröstet och huvudet. Sen ringde jag mamma som var så snäll och mötte mig på bussen med ett halvt apotek ungefär :) Så sen dess är det liite bättre med hostan. Jag har fortfarande en djävulsk hosta, men istället för 4-5 ggr/min så kommer väl attackerna kanske 4-5ggr/timme.

Nu mår jag illa också. Efter en äckligt varm bussresa.

1 kommentar:

syster yster sa...

Låter inge vidare det där du. Hoppas du kryar på dej snart. Fint väder ute vore synd att missa sista riktigt fina dagarna.