tisdag 6 oktober 2009

Det var frågan...

Ja frågan är nu om jag ska våga sitta hemma och plugga tills jag faktiskt måste till skolan imorgon.
Idag gjorde jag så, men av det skälet att jag inte kunde förmå mig att stiga upp 5:30 för att hinna med den första bussen. Så jag tog istället bussen som skulle vara på skolan samma tid som jag började. Bara det att jag märkte sen att vi skulle vara på Tandläkarhögskolan, på NUS. Och att bussen redan var försenad och karln aldrig lyckades köra in den förlorade tiden.
(Dessutom var han så icke service-minded som en busschaufför bara kan bli. Spelade radio i hela bussen. Och när jag bad honom slå av fipplade han på ett tag utan resultat. Radion brusade bara, så jag förstår inte varför han inte bara kunde stänga av den. Riktigt dålig stil. Men jag tror han hittade Off-knappen till slut.)

Nu ska jag först ta reda på vars vi ska vara... Kemiskt Biologiskt Centrum... Inte blev jag klokare av det, men det är iaf på Campus.
Känns bara som jag inte får något gjort när jag sitter på skolan och har dötimmar. Så jag stannar nog hemma imorgon och tar den senaste möjliga bussen.

Inga kommentarer: