söndag 4 oktober 2009

Nej, se det snöar...!

Japp. Fast nu har det övergått till regn igen, men hela eftermiddagen snöade det för fullt.
Jag ringde pappa vid 17 och frågade när han skulle byta däck på min bil.. :P (Ja, jag kan byta själv.. men det blir alltid han som gör det ändå. Antar han tycker det är snabbare och smidigare så.)
Så han kom på en liten stund bara och hämtade min bil. Så jag fick köra hem från jobbet med vinterdäcken på :) Skönt det!

Fick städil igårkväll och började fixa en massa. Disk och tvätt också. Men insåg precis nu att jag glömde starta tvättmaskinen!
Ska ta och fixa med det och lite annat städ nu. Kanske börja bygga lite garderober...

Verkar bli så att vi ska vara här en stund på fredag under personalfesten, så då kan det ju inte se ut precis hur som helst!

Inga kommentarer: