onsdag 7 oktober 2009

Funderar

Det jag menar är att jag kanske försökt för mycket. Och fokuserar på helt fel grej.
Jag kämpar och tränar "balansen" när det inte alls är så det fungerar.
Istället borde jag bara hoppa upp och låta "cykeln cykla mig". För hur bra balans jag har spelar egentligen ingen roll. Man lär sig cykla ändå till slut. Helt plötsligt så kan man bara.
Och kanske är det just det som är knepet nu med.
...Det handlar förstås inte om att cykla nu. Men det förstod ni nog ;)

Sen är det ju faktiskt så också, att om du ska lära dig cykla och tränar balansen. Ja, då förlorar du den tiden! Hade du istället ägnat cyklandet den tiden, så hade du kanske lärt dig cykla redan då.

2 kommentarer:

Fejdan sa...

Precis, kunde inte skrivit det bättre! :)

Fejdan sa...

Jag trodde att du faktiskt skulle lära dig cykla först, sen när jag fattade så stämde det in hos mig också. Hehe.