onsdag 28 oktober 2009

Ledig

Nu börjar det äntligen bli lite ordning här. Jag har en stol att sitta på vid datorn och det mesta av kläderna ligger i garderoben. Nice!
Nu har jag vart duktig nog här hemma för ett tag. Ska bara till tvättstugan och sätta igång några maskiner innan jag drar iväg! Stan en sväng var tanken, hitta lite julklappar kanske... Ska även köpa en ny vattenkokare att ha i studentrummet som jag snart får flytta in i. Skulle få den i studentrumspresent av mamma :)

Måste skriva nytt dagisschema också, eller komplettera det som ligger här. Och lämna in inkomstredovisning, så att de ser att jag fortfarande tjänar i princip ingenting och därmed har avgiftsfri förskola för T :)

Nu väntar jag bara på att klockan ska slå 13 så jag kan tvätta. Tänkte även försöka ringa kommun och höra vars de där pengarna jag ska ha för bussen är.




Inga kommentarer: