fredag 16 oktober 2009

En lång dag...

Nu, äntligen, kan jag få mig i säng efter en lång kväll med massa slit.
Har skruvat i garderoben, gjort en tårta till mamma, hängt tvätt, rengjort avloppet och badrummet.
Det första fick jag hjälp med, annars hade det aldrig gått. Först pappa, som var tvungen åka hem, sen kom M en stund :) Nu fattas bara några dörrar, en hylla som vägrar sitta och den trasiga lådan som jag väntar på en ny del till.

Det finns en första gång till allt också. Idag försov jag mig. Vaknade 6:20 av busslarmet -bussen skulle gå 6:40. Så det blev en snabb dusch, packa frukost och lunch, sen ila iväg till Bureå för att hinna hoppa på bussen där istället. Och jag hann. 2 minuter innan bussen.

Nu är jag helt slut. Och så följer en lika lång dag imorgon. Fira mamma lite, skola, jobb... Tur att det finns kaffe!

Inga kommentarer: