måndag 19 oktober 2009

Tråk...

Vet inte vad jag ska skriva alls faktiskt.
Ledig från skolan idag, så det blev jobb istället. Imorgon skola förmiddag och jobb kväll. Efter lite tid med T. Får se vad vi gör då. Måste iaf handla lite.
Onsdagen är än så länge helt ledig. Vore skönt om det fick fortsätta så. Men det vågar jag nog inte hoppas på. Lär behöva ha gruppträff i nya basgruppen i skolan. Men.. Jag tänker inte vara den som styr upp något på onsdag iaf. Och så håller jag tummarna att de andra är ena riktiga segproppar, för stunden iaf.. :) Kanske styr upp något torsdag eller fredag isf. Är två seminarier nästa vecka... Som då ska vara klara förstås.

Garderoben är färdig. Så färdig den kan bli än så länge, utan sista lådan. Väntar på en hel botten. Sen skulle jag haft några hyllor till. Får bli till veckan.

Inga kommentarer: