tisdag 11 maj 2010

Dryga unge :P

Till kvällsfika idag blev det fruktsallad med en jättegod sås som T fick recept på från dagis :) Riktigt gott var det! Kommer garanterat göra den fler gånger. Måste komma ihåg att tacka R för det imorgon :)

T cyklar som bara den nu. Till och från bilen fick hon cykla nu då hon skulle va hos morfar en stund. Och så cyklades det förstås där borta en stund, fast det kunde ju inte jag se. Hon fick vara där medan jag var och tränade lite core. Första passet nu på nästan 2 veckor. Skönt var det! Får hoppas jag håller mig frisk nu så det går fortsätta.

Haha T i bilen.. Hon sa att det funkade för henne att hålla andan för att bli av med hickan.
"Hur visste du det?" frågade jag.
"Mamma, hur vet du hur man pratar?" kontrar ungen med.
Klockrent.

Inga kommentarer: