onsdag 5 maj 2010

Slut i kroppen

Känner mig helt död idag... Kanske dags för lunch snart?
Vaknade 11.30, tyckte jag kunde behöva en sovmorgon. Sen har jag inte gjort så mycket alls. Ätit frukost, läst lite bloggar, duschat och städat korridoren! Skulle ha gjort det i söndags, men då var jag ju inte här. Stör mig fortfarande på att folk inte fattar vad som är kartong och inte, idag låg det massa papper där igen. Fast det är väl det minsta problemet med denna korridor, det är värre med folk som stjäl. Och folk som grisar ner andras grejer.

Nu borde jag läsa ikapp mig lite. 30 dagar till tentan och jag har inte ens läst alla böcker. Måste bli en ändring på detta slappande! Ska kolla igenom kalendern och boka in lite lästid.
Borde även läsa igenom vad det är vi ska göra i gruppen imorgon. Blir i stor grupp, hopslagna med en annan basgrupp. Så det blir lite intressant att se hur det blir :)

Måste tvätta också. Hoppas bara på någon ledig maskin nu när nästa tid börjar 14. Var ju skit att jag inte fick mig ner tidigare då det var ledigt där. Har slut underkläder, så jag måste verkligen tvätta nu!

Ser iaf fram emot helgen. Har bjudit ut J på middag :) Och vet nog bara ett ställe i stan vi kan gå på... så... det ska bli såå trevligt! (Undrar om han kan gissa vilket stället är...)

Inga kommentarer: