söndag 2 maj 2010

Vi tar långhelg

Det verkar som vi stannar till imorgon. Mamma ska iväg med lilla lillasyster till doktorn imorgon, så vi får va här med S. Plus det att T gärna ville stanna så de hinner leka mera. Och jag för min del slipper gärna köra 8 mil till idag.

Och så tänkte vi försöka få oss en sväng förbi mormor och morfar imorgon. En lite längre sväng än det blev igår. Mamma tyckte jag kunde be dem bjuda på pizza :) Får väl se.

For en sväng på MediaMarkt innan jag åkte från stan idag. Köpte Avatar, som jag och J ännu inte sett klart. Och hittade även en box med 3 filmer som såg ut att vara bra. Ingen jag sett än heller.

Nu ska vi snart bege oss iväg på middag hos systrarnas farmor och farfar. Och jag känner mig fortfarande helt slut i kroppen. Precis som jag gjort sista två veckorna, om inte längre. Men lite mat och kaffe på det kanske piggar upp lite iaf :) (Åt ju ingen brakfrukost precis när jag vaknade vid 13 idag.)

Inga kommentarer: