tisdag 18 maj 2010

En annan typ av insomnia

För en gångs skull kom det något bra av att jag inte vill sova.
Jag kom nämligen ihåg vad vi bestämde på basgruppsträffen idag. Att vi var och en skulle kolla upp några rättsfrågor till imorgon. Det glömde jag någonstans på vägen. Tur jag hann minnas innan jag sov iaf. Så nu är det gjort. Men lyckades inte lösa riktigt allt, så får se om jag hinner och kan hitta mer på ub imorgon bitti.
Tur också att jag har en så snäll far som skjutsar mig till bussen :) Måste försöka få med mig så mycket som möjligt ner nu då jag ska stanna en natt och sedan över helgen. Så först ska jag en vända till rummet på morgonen och droppa av lite grejer.

Och förresten så sa jag upp rummet förra veckan. Så jag har det till sista juli. Skönt! Tycker inte om stressen som kommer med att inte vara hemma. Och att dessutom vara så långt hemifrån. All planering och så. Sen hjälper det ju inte att folk där stjäl, skitar ner andras tillhörigheter osv, osv.

1 kommentar:

ONLINE DRAMA med 934 unika tablettaskar ! sa...

WELL DONE ! Boende brukar alltid ordna sig på ett elr annat sätt ändå !