måndag 24 maj 2010

Vi har hund :)

I några dagar iaf. Tills på torsdag då vi ska iväg till mamma och jag sen vidare till Umeå och jobba helgen. T's pappa ska på lite semester, så vi fick va hundvakt :) Ser dock inte riktigt fram emot promenaderna, då jag vet att han sliter mycket och gärna, men nu hade han iaf ett nytt, bra koppel, så det ska väl gå :)

I skolan idag fick de presentera sig, rita egna namnskyltar och sedan leka fritt. Jag sa till T att gå och leka med sina kompisar då hon kom till mig. "Men jag har inga kompisar här" :P "Ja, men då får du väl skaffa det då!" svarade jag. Hon är inte den som är blyg precis, snarare tvärtom, så det ska nog gå fint ändå.

...okej nu blev det "lathund" därnere, stämmer ju inte alls på denna, men det får va. Hund är det ju :P

Inga kommentarer: