måndag 3 maj 2010

Mardrömsveckan...

Så var det slut på helg...
Jag är sjuk. Förkyld, snorar, hostar och gråter. Skönt att va hos mamma då så jag riktigt fick sova ut imorse :) Men inte var jag nå piggare för det ändå. Trött och slut hela dagen.
Nu har jag mest ångest över den tunga veckan jag har framför mig. Måste upp 5:15 imorgon igen. Skola från 8 till någon gång, ska förbereda nästa seminarium efter det att dagens seminarium är slut. Onsdag jobb. Torsdag ser ut ungefär som imorgon, fast dagen börjar 10.
Som pricken över det eländiga i:et måste jag sova i Umeå två nätter. Känner mest bara ångest över det jämt nu. Ska säga upp det så fort jag fått mina gratis månader där. Bara onödigt att göra det innan.

Ska bli så skönt med helg. Fredag har jag bara ett möte inbokat och så träning 6:45. Sen en helt ledig helg. Som jag längtar! Hoppas även på att få hitta på något trevligt med J :)

Inga kommentarer: