onsdag 16 november 2011

Badat

Hade tidigt seminarium idag, så kl. 5 hoppade jag upp ur sängen. Ja, jag hoppade nog faktiskt. Snabb var jag. Körde igång kaffe och gröt och hoppade in i duschen.. Sen tog jag visst sån tid på mig att jag vart tvungen köra 2 mil till bussen för att hinna.. :P
När klockan närmade sig 8 gick en hungrig själ omkring på uni. Så köpte mig en Froosh (första gången, sjukt god var den!) och en stor kaffe innan vi började :)

Var pigg och pluggsam på bussen båda vägarna... tills jag somnade :P Lite som att åka tåg tror jag, sövande. Sen var jag bara hem och slängde i mig mat innan vi drog iväg på Eddahallen för lite simning och bubblande :) Var även i vågpoolen ett tag och det kändes att det va lite träning där med, att parera vågorna. Var första gången jag var på Edda, överhuvudtaget tror jag. Bra mycket trevligare än Örjans och inte så fasligt dyrt heller som student. Det lite tragiska var väl att när vi for, var stora poolen helt tom på folk :P

Hemma igen, efter pizza på Moröbacke. Visade sig att de hade glutenfria, I didn't know! Och inte tog han betalt för den glutenfria pizzabotten heller. Bara tacka och ta emot!


Inga kommentarer: