tisdag 29 november 2011

God dag och godnatt!

Har senaste veckan glömt bort allt vad bloggar heter, inte ens läst en enda under ett par dagar. Men nu har jag läst ikapp mig och insett att det varit väldigt tomt här nu ett tag.
Det är väl en blandning av fullt upp att göra och fullt i huvudet, tankar som jag kanske inte vill skriva om så öppet. Eller det stämmer väl inte, men jag har helt enkelt inte orkat :P
Vet inte om jag har så mycket att säga nu heller.
I veckan tar jobbet fart. Vart en väldig kontrast motför tidigare i höst då jag jobbat varannan helg bara. Nu är det väl iaf 4-5 dagar i veckan. Men det är bra, väl behövligt!

Ska väl börja göra natt nu. Bara se först om mitt nybakta bröd svalnat nog för att frysas in eller om det ska få vänta tills imorgon. Mitt nybakta är det förresten inte, det har jag maskinen att tacka för ju! Och det vart lyckat, för tredje gången nu. Verkar som att det går bäst om man inte fördröjer tiden något :) Lite surt att inte kunna vakna till nybakt, men å andra sidan är brödet ändå godast rostat och rostas lättast från frysen.

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Du verkar verkligen baka mycket. Jag önskar jag hade mer tid för sånt :(