onsdag 2 november 2011

Förkyld

Började dagen med en "sjukskrivning". Dvs jag skrev till en i basgruppen att jag inte kunde komma ner idag pga förkylningen. Så sjukt risig. Kände mig riktigt, riktigt eländig vid den tiden, runt 8 på morgonen. Sen sov jag vidare några timmar och vaknade betydligt fräschare! Men fortfarande trött och sjuk :/
Drog iväg en vän på promenad. Kanske inte det bästa för min kropp. Men vi tog det hyfsat lugnt, lunkade på i dryga timmen. Skönt ändå för förkylningen kände jag med lite frisk luft :) Va knappt så jag hostade alls under hela promenaden, men direkt man kommer in igen så smäller det till... Riktigt skönt att gå iaf och kändes inte alls som vi gått så långt och så länge som vi faktiskt hade :)

Försökt hitta igen något mer att stödja mig på angående fallet jag tagit på mig också. Men det går trögt. Jag vet att jag läst det och jag har liksom citatet från läraren (jag vet tom vilken) i huvudet, men jag hittar bara inte åt det... Får försöka vidare ikväll eller imorgon!

Känner mig helt slut, men har ingen ro i kroppen... Vet inte hur det ska gå att sova för att vara utvilad tills jag ska upp vid 5 imorgon :S Egentligen borde jag kanske stanna hemma imorgon med... Men seminarium är dumt att missa. Har ju åkt på den förut pga glutenintoleransen, att jag missat 2 och därför fått komplettera... Så, känns som man vill spara det missade seminariet till om det blir något värre!

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Fy då :( . Låter jobbigt! Krya på dig!