måndag 14 november 2011

Rivstart?

Vad som började som en väldigt seg dag har åtminstone utvecklats positivt. Kände mig allmänt neg och hade ingen lust eller ork att göra någonting alls. Dessutom var jag trött när vi vaknade, så efter T åkt med taxin till skolan la jag mig i sängen igen... :P Dumt gjort som sagt. Fick mig upp vid 10 iaf och tog en promenad runt broarna.
Sen fick jag till slut tummen ur och har än så länge
  • löst mitt tilldelade fall, skrivit journal och skickat in den
  • kollat decemberschema och stämt av allt och fått justerat det som inte passade
  • fixat så jag får rätt lön för oktober (saknades 4 av 20 timmar...)
  • börjat kolla lite på en föreläsning (repetition så tröga jag fattar)
  • mailat förra sem. till J som va på lassa

Den viktigaste punkten som återstår är seminariet vi ska gå igenom imorgon. Måste kika lite mer på det efter föreläsningen. Då kanske jag fattar mer :)



Inga kommentarer: