torsdag 3 november 2011

Middagsplaner

Hostar fortfarande konstant. Blir inget jobb imorgon. Lördag, söndag återstår att se... Får se hur jag är imorgon helt enkelt.
Ska iaf bli skönt att kunna sova ut, brukar alltid känna mig lite friskare då, i ett par timmar åtminstone! Innan verkligheten kommer ikapp :P

Håller just nu på att tina en stor bit innanlår lite smått. Blir att steka det i rödvinsmarinad till middag... Oh, så gott! Vart så sugen på kött och det fanns två bitar i frysen. Fint innanlår, och en liten saltrulle. Saltrullen tror jag det blir tjälknöl av, så det hinns ju inte till dagens middag! Hoppas bara jag hinner få det tinat innan det är dags att tillaga. Åh, ja det är förstås älgkött! Äter aldrig annat kött, förutom köttfärs som jag brukar få köpa till. Annars får jag kött från min kära mor :) Extra fint att jag slipper njuta av den fina maten själv nu ikväll!

Ska snart ta mig iväg på Solbacken en sväng för lite shopping. Framförallt en tapetborttagare med ånga som ska införskaffas. Lite onödigt kan tyckas, men då den bara kostar 300:- gör det inte så mycket faktiskt! Jag lär ju ska tapetsera om fler gånger med :) Sen behöver jag nya julklappsetiketter, har bara några med prinsessorna (Disney) och de passar ju inte riktigt till alla... :P Sen behövs det så klart fler... Galen som man är i att köpa klappar..!

Inga kommentarer: