tisdag 1 november 2011

Ledigt

"Halloween-lovs-vecka" som T kallar det nu. Idag var jag ledig med, så det blev en lugn förmiddag. Sen efter lunch blev det en långpromenad. Gick över nya bron och sedan tillbaka över victoriabron. T fick cykla, annars hade det aldrig gått. Blev en liten sväng på ca 50 minuter. Helt underbart i solen! Kände verkligen vilken energikick man fick av det!

Sen efter vi kom hem vart T hämtad och for iväg med pappa. Så nu är det barnledig vecka här. Borde ta och plugga lite, men känner inte peppen riktigt :P Borde även ta och ta itu med mitt fall som jag fick förra veckan från JRG. Men känner mig så himla rostig nu på det området! Var något år sedan jag läste om just det, så vet inte riktigt vart jag ska börja för att hitta stöd för mina teorier :P Men men, bara att hugga tag i det. Idag eller imorgon tänkte jag få det avklarat.

Inga kommentarer: