tisdag 20 december 2011

Åh så irriterande..

Bestämde mig nu för ett bra tag sedan att ta tag i det där med att måla rören i hallen. De drog ju in fjärrvärme för ett år sedan, så rör korsan och tvärsan i hela lägenheten. Nu när hallen snart ska tapetseras om så tänkte jag passa på att måla rören vita innan. Men färgen är borta! Har letat igenom hela lägenheten, inkl. toan (!!) ett flertal gånger, men hittar den inte. Spårlöst försvunnen! Kan verkligen inte minnas vart jag ställt den heller, förutom att den stod på antingen byrån eller skoskåpet i hallen (som nu är bortplockade därifrån eftersom jag rivit i stort sett alla tapeter).
Och jag är ju så tjurig också, så lär väl leta i 2 timmar om så behövs för att kunna måla ikväll. Städar upp lite i samma veva, så den förhoppningsvis ska ha lättare att kika fram någerst...

Idag fick vi jullov iaf. Skönt! Dags att ta itu med tentapärmen med andra ord. Köpte pärm idag :P Och har... Allt kvar att skriva ut. Måste hitta igen vilket av alla olika kopior av dokumenten som är det senaste och mest väsentliga också. Tar tag i det imorgon tror jag. Sen är det bara att hålla tummarna för att tonern räcker! Har ju inte alls beställt någon ny än, som jag hade planerat hela hösten...

Inga kommentarer: