onsdag 21 december 2011

Måla, måla..

Målade just klart de sista snuttarna av rören i hallen med grundfärgen. Väntar fortfarande på att få nästa färg. Trodde den skulle ha dimpt in då jag kom hem efter besiktning och en vända på stan, men icket! Är föreningen som står för färgen, så vaktis skulle lämna en till burk här idag.
Funderar på att även måla rören på toan, men det kändes så pillrigt, massor med rör där dessutom och böjar och krokar vid varmvattenberedaren. Så det får vänta tills jag känner mig mer manad.

Har fixat inför utskrift till tentapärmen med. Skapade en utskriftsmapp där jag slängde över allt som ska ut. Måste dock gå igenom kurssidan och se vad jag missat att ta hem därifrån med. Än så länge 24 filer i utskriftsmappen... Hoppas tonern räcker! Tillkommer ju en del föreläsningar med bilder.

10 min till T slutar skolan. Då hon kommer hem åker vi upp till hennes farmor och farfar en sväng. Hon hade nån julklapp där som hon måste ha tills imorgon.

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Roligt att hålla på och måla lite :-D . Tycker sånt är skitkul!