torsdag 8 december 2011

Snart jobb...

Sitter på jobbet och segar. En dryg halvtimme kvar tills jag börjar. Sprang på stan en vända innan, men hittade inget av det jag sökte. Så då hamnade jag här. För lite tid för att köra igång något pluggande nu. Men läste iaf ut näst sista kursboken på UB tidigare idag. En bok kvar bara! Blir skönt sen då det är tentaplugg att redan ha läst allt :) Dock måste jag gå igenom alla dokument, i båda datorerna, se vilket som är mest uppdaterat och skriva ut. Och organisera allt i en pärm, som jag ännu inte införskaffat.

Är i stort sett klar med julklappar. Slog in ett par till T igår kväll som vi hämtade ut på macken. Knasigt att de inte har längre än 2 veckors returrätt nu kring jul, såg då inget annat än ordinarie. Men kikade på kläderna och de såg onekligen stora ut, så om något är de isf för stora för henne. Och då är det ju inte värre än att hon kan ha dem så småningom :) Så som hon växer lär det ju inte vara någon lång väntan heller :P

Skönt att det är fredag imorgon. Känns som denna vecka varit helt sjukt lång! Kanske för att jag jobbade helgen som var? Sen långa dagar med både plugg och jobb. Ledig/barnhelg i helgen iaf, så imorgon efter jobb/skola ska vi ner till mamma en sväng. Tror alla barnen längtar. Min 2-åriga syster hade varit helt övertygad om att T skulle komma förra helgen vi va lediga :)

1 kommentar:

madde / Mamma och blivande fröken sa...

Jag börjar också bli klar typ :-D. Så skönt ^^,.