söndag 4 december 2011

Klappat...

Nu kan julen få komma snart! Imorgon åker vi och hämtar Tindras stora julklapp :) Kul! Hon ska få en loftsäng. Hon har tjatat i månader om en ny säng, så jag har letat och letat. Hade gett upp och tänkt åka på Ikea nån gång, när jag hittade en helt ny (från Ikea) i Umeå. Så pappa ska hjälpa mig hämta den imorgon. Sen får han förvara den tills jul också. Så på juldagen när vi firar hos mormor (Tindras) så får hon öppna ett paket med ett kort på hennes rum! ;)
Har ju redan köpt en hel del jag och lär säkert bli något mer också... Så kommer även att lägga pengarna från min mormor och morfar på sängen. Så hon får den av dem med :)

Köpte lite annat smått på stan idag med S. Julklapp till en syster och så en liten julbricka som jag tänkte fylla med godis och kakor till Tindras gammelfarmor :)

Känner mig allmänt seg nu... Kanske ett tecken på att det börjar va dags att sova? Trots allt en tidig morgon imorgon... och resten av veckan.

Inga kommentarer: