torsdag 23 februari 2012

Censurerat

Jag insåg just något riktigt frustrerande. Eller det gjorde jag kanske inte förvisso. Jag har nog egentligen vetat det länge. Men det är dagar som denna man blir påmind om hur det fungerar. Den (eller de) som verkligen kan lyfta en, ge massa energi... Är också den som på bara en sekund rycka bort all glädje och göra en så frustrerad att man inte vet vad man ska ta sig till.
Även den som kan få en att gråta, hejdlöst.
Nästan skrämmande att en enda människa kan besitta sådan makt. Det får en att förstå varför människor alltid varit så gudsfruktande! Haha. Man ska hålla sig väl med makterna, så man får gott tillbaka :)


Jag slogs av en känsla idag också. Något jag inte riktigt vet hur eller om jag kan hantera. Jag har dock inte mycket till val, så det är bara att kämpa vidare!

Inte min dag idag. Försöker klamra fast i det positiva.

2 kommentarer:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

De där låter inte kul. Sköt om dig!

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Sv; Svaret på storleken på tunikan hittar du här ; http://www.saramadeleine.se/archives/18229