onsdag 8 februari 2012

Stress!

Ibland har man tur. Vi skulle sluta 17 idag, men skippade rasten och fick sluta 16:40 istället. Precis just då går det ju en buss insåg jag. Sprang på toa och slängde in mat i micron medan jag grubblade lite. Sen chansade jag och sprang mot NUS kl. 16:45, precis den tid som bussen ska avgå därifrån. Men jag hann! Så nu är jag hemma dryga timmen tidigare än väntat ikväll, skönt!

Fick samtal om tapet idag med, den har kommit nu. Så får förhoppningsvis slänga upp de sista två våderna imorgon. Sen till veckan tänkte jag riva i lilla hallen och göra klart för tapetsering där. Har grubblat lite på hur man löser det praktiskt med kläder och så. Smidigast vore ju en över-dörren-hängare på Tindras dörr tills det är klart där ute. Får rensa av den i mitt sovrum eller på toan och flytta tillfälligt så vi har nånstans att hänga jackor.
Sen när jag fått hjälp med tapetseringen där så är det dags för golv! Kommer bli så fint!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Bästa dagarna när sånt händer! Kan man leva veckor på ;) Man blir lite nyfiken på hur det kommer se ut. Hoppas vi får se sen hihi!

Sv: Äh, det är bara att ta nya tag. Man går ju inte ner några kilon direkt när det är så lite man vill bli av med. Tror på dig!

Pernilla sa...

Sv: Glömde visst en sak också - presentationerna kommer med början lördag. Vart fullt upp med sjukdom och vintersemester. Men känner oss okej nu iaf så hoppas det ska bli lite mer tid över till bloggandet.