måndag 20 februari 2012

Morgonstund har...

Tog lite sovmorgon imorse... Fick gruppmötet uppskjutet då vi redan var väldigt förberedda/klara med det vi ska gå igenom. Plus att Tindra skulle få en grym fritidsdag från 6 till 20 ungefär. Så hon slapp fritids. Men då jag redan avbokat taxi så tänkte jag att vi kunde få extra sovmorgon då jag kör henne till skolan.
Morgonen började ju väldigt bra. Vaknade med panik då larmet ringde för jag var helt säker på att vi försovit oss. Jag visste nämligen att larmet ringt en gång tidigare och att jag var för trött och bara slog av det då. Det var dock larmet för att ringa och meddela fritids att T inte skulle komma på morgonen, så det var kanske inte hela världen. Hon hann till skolan iaf :)

Nu blir det till att plugga på lite mer innan det är dags för gruppen. Sitter på UB lite tidigare då jag inte orkade ta en halvtimme senare buss, stressa och bli sen.

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Va skönt med lite sovmorgon. Är rätt skönt när man får lite "mer" tid än vanligt.