tisdag 7 februari 2012

"VAB"

Andra dagen hemma med sjukt barn. Svårt då "sjukdomen" inte går ta på. Först misstänkte vi magsjuka, men den biten gick fort över. Lite feber, yr och konstig i huvudet... Det är vad hon har. Idag ingen feber, bara 0,3 grader över normaltemp, så det blir nog skola imorgon.
Men nu för att jag ska få lite pluggro här, och för att hon gärna ville dit, så ska hon iväg till farmor och farfar en sväng, sen ikväll börjar pappaveckan.
Känner mig själv seg och slö idag, men det beror nog inte på sjukdom iaf. Måste få ordning på sömn och mat... Förra veckan var det ett par gånger då jag "glömde" äta.. Var inte hungrig helt enkelt.. En kväll åt jag "middag" (snarare kvällsfika) runt 22, senaste måltiden innan dess var lunchen vid 12 och kanske en frukt lite senare. Nu har jag dessutom mens, vilket gör mig än mer seg.. och avig.

Kanske lite beror på den sena sömnen igår. Men det ångrar jag inte för fem öre. Är mest glad över att vi pratade!