söndag 13 maj 2012

Grillat

Söndag. Blev väckt alltför tidigt av ett sms om att jag blev inbokad på ett träningspass. Tycker det är grymt att avboka sådana tider! Fixade fort fram sidan för att avboka iaf, då jag inte kände mig så peppad den tiden på morgonen just idag.

Tindra va på pyjamasparty igår, så vid 13:30 for jag för att hämta henne, då hon ville stanna kvar så länge som möjligt. I samma veva fick jag förfrågan om att komma och grilla... Hade, som vanligt, inte ätit nån lunch ju, så varför inte? Sa att jag skulle höra med T bara vad hon sa och hon tyckte det lät bra :) Så det blev en snabb sväng på affären för lite kött, potatissallad och ett bröd till T. Sen kom vi precis i tid till glöden :) Var lite spännande då grillen såg ut att vilja rasa ihop när som helst.. men den höll sig någorlunda upprätt iaf, så det gick bra! Och gott varé! Trevligt också för den delen :)

Nu ska vi bara ta det lugnt här hemma i nån timme till.. Sen ska vi iväg till pappa och fixa med bilen. Tvätta, lacka och skifta däck! Är inte direkt i senaste laget, med tanke på att det var snöstorm då vi kom hem från Turkiet förra veckan. Men nu är det ju vår som sagt, Kålabodaån har svämmat över. Då är det bannemig vår! Så nu kan jag lugnt byta till sommardäcken!

Inga kommentarer: