tisdag 22 maj 2012

Paniiiiiik!

Jag insåg just att det är 2 veckor på fredag till tentan... 3 veckor tänkte jag först om man räknar hela veckan, låter betydligt mer.. Men det räckte för att paniken skulle stiga!
Känner att jag måste fixa lite struktur och disciplin om jag ska lösa det här. Får känna efter idag och på torsdag också om man kanske skulle ha klämt in någon fler fritids-dag. (Och ja onsdag försvinner p.g.a. jobb..)

Från panik till gnäll... Är så sjukt less telefonförsäljare, som numera hävdar att de inte säljer något! Nä nä, visst. "Vi vill ge dig X gratis" -Ja jo.. förutom att jag får betala frakten på 100:- ! Gratis ja, jo.
Värst var då jag gång på gång frågade om kostnaden och det var ingenting... Förrän i slutet då vi skulle "skriva kontrakt". Snacka manipulativ kvinna!

Nej, nu blir det att hinka i sig lite kaffe för att sen läsa en massa!

2 kommentarer:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

GAH! Jag hatar dom där telefonförsäljarna :-o. Blir redigt sur när de "snackar gratis", gratis är fan ingen portoavgift. Så himla irriterande.

Unknown sa...

Joanna Emelie Nathalié:)