torsdag 10 maj 2012

Inställt seminarium

Jaha. Sitter på uni nu och vart bara så sjukt opepp då jag fick sms på bussen... På Kolbäcksvägen mellan E4 och lassa. Seminariet idag var inställt. Loggade in själv och såg att meddelandet kom efter 9 på cambro. Man börjar ju undra lite. De som hade seminarium kl. 8 då? Och för egen del, vi som inte bor i stan.

Tack och lov ska vi ses i basgruppen på ett tag iaf, så det var inte helt i onödan jag tog mig hit. Men känner mig bara så opeppad att göra någon som helst förberedelse själv just nu! Inställt seminarium är ju illa nog. Men ett som dessutom är till 17, vilket innebär att jag sitter här med frukost (ja, väljer ju att inte äta hemma), lunch och middag...

Får försöka se fram emot att vara hemma vid 16 istället för 20 :)

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Trist :( . Sånt där gör en allmänt opeppad :(