tisdag 29 maj 2012

Klagomål...

Tentaplugg för fullt... Är något drygt att jag alltid måste läsa alla böcker från pärm till pärm. De flesta anser ju att man inte ska göra så, men det funkar inte för mig. Men men, bara att härda ut. Snart bara 2 kvar :) Följer än så länge min tidsplan!

Tog lite paus nu och sprang förbi kansliet med. Dels för att idiotens idiot till son  spelar "musik" så man tror huset ska rasa titt som tätt. Sen så hade hon än en gång matta på vädring igår, rakt över min altan. Och en massa små aluminiumfoliebitar från godis i gräset, just vid min altan... Blir så less, har varit så sen vi flyttade hit, för snart 8 år sen. Har haft möte på kansliet med henne, polisanmält osv.
För nån månad sen var detta med "musiken" uppe igen och hade även en granne som "backade upp mig". Men vad hände då? Ja, kärringen vägrade svara i telefon då kansliet ringde...

Nu har jag fått gnälla av mig lite iaf. Bara plugga vidare! Måste ju passa på så länge det är tyst iaf :)

1 kommentar:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Trist med såna grannar. Gud läser du från pärm till pärm? Haha de har jag inte gjort under hela lärarprogrammet ;). Orka :-P