torsdag 21 februari 2008

Bilelände

Klart den ska strula mer. Slut batteri, igen.
Nu blir det, som Thony föreslog, att ta lös fronten till stereon hela tiden och hoppas på att spara iaf lite ström på så sätt.
Kopplat i batteriladdaren, men det lär väl dröja innan den startar ändå. Enda som hände nu när jag prova va att den morrade lite högre när den fått mer ström...
Ringde pappa om skjuts, till Solbacken... och gissa var han befann sig?
Dålig timeing. Men han skulle köra mig ändå :) Så snaaart, snaaart kan jag micra igen!

Borde kanske läsa lite i väntan, men det orkar jag inte. Nu har jag paus!
Ska plugga 19-22 ungefär sen. Så. No return. Men efter det ska jag belönas med ett lång varmt bad! Men innan dess en promenix till med vovven. Hon börjar nästan bli bortskämd med motion nu :P och det syns på kroppen, inte är det någon 50kiloskluns här längre! (Ja, om man inte räknar med mig då :P)

Inga kommentarer: