lördag 9 februari 2008

Funderingar...

Ah, vet ingenting nu... Fick höra något idag som fick mig att fundera.. Att kanske...
Men det vet man ju inte. Och frågan är om man vill veta? Jag vet inte.
Har då inga problem med alternativ heller. Uppenbarligen. Väckte visst några sovande björnar igår också. Inte för att det är något alternativ för mig men.

Trött är jag. Var ut igår. Fick med ett par från kåren ut på Balzac. Träffade C där :) Träffa några andra med, mer och mindre roliga. En gammal, gammal kompis... Typ sen högstadiet.
Drack visst lite väl mycket. Eller mycket. Och fick någon underlig idé.
Mådde inget vidare när jag var hemma långt före stängningsdags. Inte likt mig, men tror jag vart lite avtrubbad där mot slutet. Var inte så kul längre när de andra drog vidare. Tur var väl det.
Minns att jag gnällde om hur piss jag mådde. Hade T i telefon till och från mellan varven... Sen vakna jag av sms nån gång också. Vakna till på morgonsidan och hittade mig själv liggandes under täcket fullt påklädd, med lyset i taket helt tänt! Nog var jag trött alltid. Och frös gjorde jag också. Upptäckte varför sen när jag klev upp. Jag hade glömt stänga altandörren!
Nåja. Den kvällen ska icke återupplevas, men det var kul innan det dåliga började :)

Idag hade vi kalas här för lillgumman :) Barnkalas då. Trevligt, trevligt. Och hålla bäbis fick man också :) Klart sötaste bäbisen! Vill också ha en ju. Och inte blir man mindre sugen av att träffa henne heller :)
Tindra var då nöjd också. Vart lite bråk mot slutet bara, men hon var nog lite trött och grät lite för lätt. Men det är väl dömt att hända något med så många barn på sån liten yta.

Inga kommentarer: