torsdag 21 februari 2008

Jaha, då har jag läst alla dessa sidor och inser att jag även "missat" (?) att läsa 160 sidor i en bok. Fuck.
Har bestämt mig för att ta mig igenom åtminstone hälften av dem idag, kanske spara hälften till imorn. Så drygt. Så går det ibland när man tar på sig för mycket (jobb), vilket jag antar är orsaken till att jag inte läst det då jag skulle.

Nu ska jag iaf ta en liten paus i pluggandet. Åka iväg och lämna igen min trasiga micro. Fick den i höstas och nu (igår och idag, vad jag märkt) har den börjat "skjuta gnistor". För att vara mer exakt så börjar det glöda i det jag micrar. Sprakar, fräser och "blixtrar till". Läskigt. Måste jag tillägga att jag inte åt det som glött därinne? :P
Ska minsann gå och se om jag hittar någon något dyrare, till vettigt pris att köpa istället.

Och massa plugg-godis måste också införskaffas. Nu blir det frukt att frossa i, kan ju inte äta godis varje dag heller!

Inga kommentarer: